Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?
Opprinnelig lagt inn av Malama, her.
Det får vi somregel ikke en time før stengetid heller, det skjer at de småprater, men somregel ikke, og detaljert oppdatering må vi spesifikt spørre etter, detalj for detalj... Jeg har annet å bruke ettermiddagen på enn å forsøke å dra ut av en ansatt som ikke følger med hvorvidt han har bæsjet/sittet på do, hvor mye han spiste, hva de har gjort på, må jo spørre flere ganger om hver ting, og guttungen vil hjem... så jeg satser på at de informerer meg dersom det er noe svært uvanlig som har skjedd, type branntilløp eller innbrudd midt på dagen... eller noe sånn...
(ok, vagt ironisk, men jeg har gitt opp å prøve å få vite hva de gjør på, det informerer de bare ikke om, uansett, skulle tro det var en statshemmelighet
Det er i beste fall ubetenksomt av de ansatte. Har du tatt dette opp med de? Har du prøvd, så ville jeg gjort det en gang til, og sendt en mail til styrer/barnehageleder og gjort oppmerksom på at du mener dette er for dårlig. Man skal da få oppdatering på barnas dag når man henter. Hos oss bruker vi mye tid på dette, for vi mener det er viktig at foreldrene får den informasjonen de ønsker om hvordan ungenes dag har vært.
|