Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-10, 22:27   #166
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?

Opprinnelig lagt inn av Ibidelma, her.

Så du ville syns det var greit om en ansatt røykte foran barnet? Eller spiste sjokolade foran barnet?

Jeg husker at jeg så opp til de ansatte. Voksne er rollemodeller, og barn tar etter voksne. Jeg kan ikke forstå at du ikke tror barna ser opp til de ansatte i barnehagen.

Ja, det ville vært greit. Altså, jeg synes ansatte bør gå utenfor et sted for å røyke, men ingen krise om de i noen tilfeller så at de gjorde det, og det hadde ikke vært greit å viftet sjokolade foran barna hver dag for deretter å spise den, tross alt ville de bli særdeles mer fristet av det enn snus.
Tja, de er vel rollemodeller, men jeg tror ikke de kommer til å begynne å snuse som 15-åring fordi en barnehageansatt gjorde det for 10 år siden.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat