Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-10, 12:48   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billettservice

etter nær hundre forsøk, der eg berre kom til den papegøyedama, havna eg i ein kø der eg ikkje vart kasta ut. Etter 52 minutt i denne køen kom eg gjennom.

Klokka 1020 var det utsolgt for billettar! Men takk og lov; det er sett opp ekstrakonsert 1.mai, og der fekk me billettar. Dei beste plassane var utsolgt, men me fekk!

Fantastisk! Eg har vore blodfan av Pink Floyd, særleg i mine yngre dagar, og The Wall er jo, åh, eg finner ikkje ord!

No pleier eg elendig skulder. Eg er sjuk med feber, og telefonering i nær to timar har tatt knekken på skuldra og nakken min. Har veldige muskelsmerter der no, men det er verdt det! Og Paracet og Ibux og masasjepute gjer det nok overkommelig etterkvart.

Nevnte eg: