Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-10, 13:49   #8
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 6 av 10 kvinner vil forsørges

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Crikey hvor føkkings lei jeg er av akkurat denne diskusjonen.

Jeg kan ta en oppsummering litt lett plukket fra alle argumenter som pleier å komme sånn at alle kan slippe (og skriver det alle mener sånn egentlig)

Spørsmål:
*Er det sant at kvinner vil la seg forsørge?

Svar:
*Hvaføkk er greia med de late damene som ikke gidder å jobbe?
*Ja men jeg er glad i barna mine! Jeg velger helt fritt! Jeg er helt upåvirket fra samfunnet ellers! Nå blir jeg så sint at jeg tar på meg IJ-støvlene mine og går meg en tur.
*Hva, mener du at vi som jobber fullt ikke er glad i barna våre?
*Det er fint at det er forskjell på menn og kvinner! Jeg er kvinne og jeg er stolt av det!
*Kvinner må slutte å være fattige hjemmefølere og menn må slutte å være karrieremonstre. Og kom nå ikke her og sutr når dere har blitt gamle for at dere er fattige eller ikke har kontakt med ungene.
*Kaller du mannen min en dårlig far?! Han lekte med barnet vårt i går! I flere minutter! Med lego!
*Kvinner som jobber deltid er tradisjonelle tullinger, og burde innrømme at de føkker til for oss andre.
*Jeg synes at vi ikke skal gå inn på mannspremisser og mene at penger er mer viktig enn klemmer. Hvilket samfunn hadde vi hatt uten klemmer?

etc
etc
etc
whatever
whatever
whatever

Men hva ble egentlig konklusjonen? Du var grei å komme med argumentene så vi slapp men jeg vil gjerne vite hva fasiten er også.