Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-10, 07:35   #454
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er meget sjelden barnevernet uttaler seg i en sak om å stanse samvær. Som regel åpner de nemlig ikke undersøkelsessak og ser etter - fordi det er en sak om samvær hvor de ikke skal involveres. Det hender det skjer et unntak - jeg har klart å finne ett. Men normen er at de aldri undersøker når det er snakk om samvær og dermed heller ikke kan vitne noe sted.

Jeg hang meg opp i eksakt det du skrev. Jeg beklager at det ble tatt ut av sammenheng, det gikk muligens litt fort. Jeg gikk ut fra at du mente det som sto der likevel.

MEn de går inn i bostedshjem og undersøker dersom samværsforelder eller familie av denne melder bostedshjemmet til barnevernet. Derfor er det jo helt tullete at det ikke går motsatt vei også.