Tråd: Abort
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-07, 19:56   #390
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abort

Nå klarer jeg ikke å holde fingrene vekk fra tastaturet lenger. Jeg mener at enhver kan endre mening etter hvilken livssituason man er i. Her er et eks hentet fra mitt eget liv:

Da jeg var 17år trodde jeg at jeg var blitt ufrivillig gravid (skriver ufrivillig siden det var en kondom som sprakk). Jeg var kjempenervøs og tenkte at nå er livet mitt ferdig.... (typisk dramatisk tenåring) Eller, jeg bestemte meg for å ta abort hvis jeg var gravid. Men det var bare en forsinket mens og jeg slapp å ta det valget. Årene gikk og jeg traff mannen i mitt liv, og vi ønsket oss barn. Hva skjedde, jo vi ble ikke gravide. Jeg var nesten irritert bare jeg hørte om folk ta abort når vi så gjerne ønsket oss barn! Etter 10(!) prøverørsforsøk,8 årog kr250.000 fattigere lyktes vi Så jeg kan med hånden på hjertet ut fra de erfaringene jeg har i dag, si at jeg ikke dømmer dem som er for eller imot. Dette er et valg som den enkelte må finne ut av.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat