Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 17:42   #52
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.106
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skriver dere på dialekt?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Altså. Jeg har tenkt litt på det og kjenner at jeg blir rent fnisete av Esme som som har et anstrengt forhold til dialekt at hun ikke en gang kan svare på mail fra slike mennesker. Den dagen jeg begynner å sile mennesker fordi de skriver på dialekt eller oppdaterer statusen på fjesboka for ofte eller gjør andre ting som jeg kanskje ikke ville velge å gjøre selv, men som ikke er ulovlig av den grunn, den dagen har jeg nok for mange venner. For det første er livet alt for kort til å irritere seg over valg andre mennesker tar, selv om de ikke er i tråd med alt det jeg ville valgt å gjøre. For det andre så synes jeg i grunnen den evnen til å irritere seg over andre er vesentlig mindre sjarmerende enn det som folk ofte irriterer seg over.

Amen.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat