Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 12:33   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Han ble dømt for vold i 2003 mot sin daværende kone, og i dommen står det at minst et av barna hadde vært vitne til moren forslått og blodig. Ifølge avisene. Han uttaler at han meldte flytting og skoleovergang fordi jentene trivdes så godt i ferien og fikk nye venner...Ifølge moren har jentenes far kun hatt samvær med døtrene fire timer hver annen uke. Sommerferien skulle være første gang de overnattet hos faren på mange år.
Her er det selvfølgelig flere versjoner i tillegg til at det kan bli feilsitert og forvridd i media. Men altså, jeg vet ikke hvor mye jeg stoler på en mann som er dømt for konevold.

Og ut i fra de opplysningene kan jeg forstå mor også. Om de er riktige da.
Men uansett synes jeg det er voldsomt å ta seg inn med øks. Om det er en voksen person i et hus, så holder det vel om man kommer 4-5 stk for å hente barna? Da er man vel i flertall uansett, uten å nødvendigvis måtte bruke vold.

Jeg synes dette er en ganske vanskelig sak å diskutere, for det er så himla mye vi ikke vet.

Men essensen i saken, som Smilefjes skisserer, har jeg full forståelse for at er komplisert, og at det kanskje trengs en endring i både lovverk og holdninger rundt dette.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat