Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-07, 13:49   #5
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jerg husker også at jeg la meg på hattehylla. Fnis. Dog fikk jeg sele i bilen rundt ca 1980. Da vi kræsjet i mai 1981 kom den godt med og min lillesøster, ja hun lå i bærebag som sto løs i baksetet.

Ja kan du tenke deg.
Mamma kommenterte det nettopp. Vi var på bilferie "norden rundt" i ca 1980 og mamma maste på pappa at vi måtte få installert seler i bilen. Nei det kunne han ikke forstå var nødvendig. Så der satt vi da og dinglet i baksetet i Renaulten hele turen.

Mamma hadde forresten "konebil" - Renault 4 . Den malte hun for hånd gammelrosa En smule alternativ ja. Mammas lilla ballongselerbukser sitter også spikret. Forøvrig gikk jeg og min søster i hjemmesydde klær. Jeg var mest glad i slengbukser og flanellskjorter (sterkt ønske om å være gutt).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat