Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 10:13   #40
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.493
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

En ekstra mørkegrønn prikk betyr 100 ekstra i ryktepoeng, de lysegrønne betyr 200 poeng. Det betyr at en mørkegrønn betyr at du har mellom 0 og 99 poeng. To mørkegrønne = 100 - 199 osv.

Det er ikke mange som har ryktepoengsum under null (=rød). Så vidt jeg kan se er det stort sett bare ett-besøksmedlemmer, som har vært her inne og laget seriøst kvalm. For andre så gjelder regelen til Skilpadda, om at innlegg som generere røde prikker ofte genererer grønne prikker også.

I kontrollpanelet ditt er det de 20 siste prikkene dine du ser. Administratorer og moderatorer har anledning til å se alle, basert på søk i moderatorpanelet, men det er et gigantisk hassle, så det gidder vi ikke, kun hvis det blir krangel og konflikter og vi må gå inn og løse det (og det skjer omtrent aldri). Jeg vet ikke, men tror, at det er vBulletin som bestemmre hvor mange tilbakemeldinger du kan se, og jeg tviler sterkt på om HP gidder å gjøre noe med det.

:Poster og ser om Skilpadda var raskere enn meg denne gangen:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat