Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-07, 13:01   #162
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en klager/sutrer?

Nei jeg vil ikke si det. Jeg er heller den som holder ting innimeg og er sterk på vegne av andre, også renner det over sånn en gangi året eller noe. Det er ikke så lurt men det er bare sånn.
Mamma sa noe til meg her på fredag, da vi hadde en mor og datter dag i byen. Vi satt og hadde en intim samtale om alt som har skjedd de siste årene og hun så nøye på meg og sa rolig. "Gud, **** jeg skjønner ikke at du kan sitte der og smile og være så glad og gledesspreder, når du har vært i gjennom så utrolig mye de siste årene. Du klager ALDRI. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer det."
Og når jeg tenker over det så skjønner ikke jeg det heller. Tror tror faktisk det har med å gjøre at man har forum på nettet og da blir det ofte som en slags dagbok hvor man tømmer tankene en gang i blant.

Jeg er lite flink til å klage på varer som ikke holder forventingene osv. Det burde jeg vært flinkere til.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat