Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-07, 11:27   #12
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du en klager/sutrer?

Jeg vet at jeg de siste to årene (ca) har klaget alt for mye. Det ligger ikke i min natur (tror jeg) å være så til de grader pessimistisk som jeg har vært. Det er vel ca et år siden nå at jeg selv ble oppmerksom på hvordan jeg var blitt, og har siden den tid mer eller mindre prøvd å se mer positivt på tingene. Men jeg merker at det har blitt lettere å fokusere på det negative enn det positive. Jeg håper og tror at jeg blir bedre til det.

Samtidig så har jeg merket at det hjelper ikke å "lide i stillhet", et eller annet sted må man få lufte frustrasjon, og jeg er en som har brukt dette forumet til å skrive av meg litt gruff, og det hjelper.

Sist redigert av annemede : 12-02-07 kl 11:29. Årsak: la til et avsnitt
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat