Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-06, 15:27   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreløpig er vi to de eneste jålene her inne.

Ja, det koster masse, men det varer jo da. Den essential balm som jeg bruker, den koster 600 kr for den store krukken, og den varer jo i 6-8 måneder, og når jeg fordeler den summen på antall måneder, så ser det ikke så ille ut. Det samme med renseproduktene og det andre, det er veldig drøyt. Sånne billigprodukter får jeg tørr og kvisete hud av, samt at jeg bruker dem opp på kun kort tid. Så jeg unner meg dette med god samvittighet, og vissheten om at egentlig, så blir det ikke så mye mer kostbart, også er jeg fornøyd fordi ansiktet mitt trives, og da er jo alle fornøyde, så da er jo alt greit.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat