Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 15:46   #60
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg syns virkelig ikkje at eg har høge krav til reinhold, altså! Trur eg ligg godt under snittet. Vi har f.eks endå ikkje vaska vindu etter at vi flytta inn i rekkehuset for to år sidan, bortsett frå kjøkkenvinduet som ungane står og kladdar på kvar dag. Vi har heller ikkje vaska inni eller utanpå kjøkkenskap og slike ting. Komfyren har eg kanskje vaska ein gang etter at vi flytta inn.
Kunne tenkt meg å ha tid til vindusvask to gangar i året og kanskje vask av kjøkkenskap like ofte. Komfyren burde vi strengt tatt klara å ta ein kveld i blant etter kl 22. Tar jo ikkje lang tid.

Ellers kunne eg tenkt meg å rekke å støvsuge to gangar for veka i staden for ein og mopping pluss støvtørk ein gang for veka. Og badet ein gang for veka.

Dette er vel ikkje så mykje?

Tja, det er nå mer enn hva de fleste småbarnsforeldre har tid til da, og det er jo ikke akkurat helsefarlig å ikke vaske mer enn en gang i uka.

Jeg tenker som så at det er nå ikke mange årene det står på med småbarn og så rekker man mer fordi barna er mer selvstendige når de blir større. Jeg har også svært sjelden fri i betydningen "kan gjøre hva jeg vil" og dagens dont strekker seg som aller oftest til kl 21-22. Men jeg jobber jo i det tempoet jeg vil, og jeg er jo i huset og snakker med mannen så det er jo bare kosejobbing liksom. Skjønner ikke helt at det skal være så fælt?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat