Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 14:30   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.839
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Bokstavkjeks og riskaker ville jeg kuttet ut, jeg spiser heller ikke youghurt. Liker du Skyr?
Jeg fikk forklart lavkarbo på den helt lette måten her inne. Hvis middagen er ris, kylling og grønnsaker så spiser jeg bare kyllingen og grønnsakene. I en overgangsperiode har jeg også spist f.eks pølser hvis vi har hatt dårlig tid, men droppet pølsebrødet og heller pakket inn pølsene i salatblader. Jeg trenger å ha et kosthold som ikke gir meg masse merarbeid og etter oppstart 4. juni har jeg rett og slett bare kost meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv