Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-07, 12:44   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klager/sutrer?

Jeg er fremdeles ikke helt uenig med Elin. Og det var samme passasjerene hun nevnte som jeg grøsset over i mitt flashback også - ikke charterturister. Nordmenn med store ego (og dem er det faktisk mange av Safran, selv om de kanskje ikke representerer "gjennomsnittsnordmannen" du refererte til) og de dyreste billettene er av og til utrolige i sine kommentarer og forlangende. Arroganse og nedlatenhet er av og til en del av sutrerens natur tror jeg?

Og det er også mitt inntrykk at det ikke sjelden er ressurssterke og egosentriske mennesker som sutrer mest. Som om de fortjener mindre å ha problemer på en måte:

"Jamen JEG har ikke tid til å vente hele dagen på et prøvesvar (selv om jeg jo skjønner at det må ta tid å analysere, men de kan vel gjøre min analyse først?)"

"Jeg skal på tre forretningsreiser denne måneden, det må da være mulig å gi meg en time innimellom akkurat når det passer meg? (Flytt heller en som ikke bedriver tiden sin med noe så viktig som meg...)

"Jamen vi KAN ikke ha vår mor på pleiehjemmet 20 min unna, for vi har ikke tid til å kjøre så langt for å besøke henne (kan ikke heller noen som ikke har råd til bil engang ta den plassen, så bruker vi advokaten vår og får mor plassert ved det nærmeste og beste hjemmet)".

Og ja, jeg vet at det kan være gode grunner til at mange kanskje i en fortvilet situasjon blir "ufine" - men alle har da gode grunner til å trenge hjelp. Og det øyeblikket man selv føler at man er viktigere enn alle andre, og særlig sutrer ekstra på grunn av det at blir det ille.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat