Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-07, 21:14   #126
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klager/sutrer?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Imidlertid har jeg brutt ganske upassende ut i latter da noen av mine medspisegjester har smilt strålende og takk-det-var-bra-ete til servitørens spørsmål - etter nettopp å ha sutret over at det knapt var spiselig.

Det der kunne jeg funnet på å gjøre, fordi jeg ikke orket å begi meg inn på en lengre forklaring om hvorfor jeg ikke likte maten.
Og hva kan servitøren gjøre med at jeg ikke liker maten? Jeg spiser jo vanligvis sammen med noen andre, og ønsker sånn sett ikke ny mat for da blir jeg jo sittende og spise lenge etter at de andre er ferdige.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat