Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-06, 09:32   #1
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Morgensstund har .........

Ja, hvordan er morgene hjemme hos dere. Full fres, kaos og stress, helt passe eller laaaange og deilige.

Nå har jeg jobbet ca en måned etter permisjon og begynner vel å komme inn i morgenrutinene. Nå er jeg så heldig å jobbe redusert og har stort sett hjemmekontor så vi slipper heldigvis de aller mest kaotiske morgene.

Sånn er iallefall en vanlig morgen i Senna hjemmet.

Kl 0600 Vekkerklokka ringer første gang. Jeg hører nyhetene (iallefall med et halvt øre) og prøver å sparke mannen ut av dyna.
Sånn ca 06.15-06.30 Jeg klarer å sparke mannen ut av dyna. Han går på jobb sånn 0645-0700 alt etter når han klarer å bli ferdig.
Kl 0645 Jeg står opp, dusjer, steller meg, kler meg, smører matpakker, spiser en skive til frokost.
ca kl 0720 Jeg vekker storesøster, finner klær. Hun steller seg og kler på seg mens jeg pusser tenner og fikser håret.
ca kl 0730 storesøster spiser frokost, mens jeg vekker mellomste. Er han ikke våken fra før tar det litt tid før han klarer å få opp øynene. Legger frem klær til ham. Så vekker jeg lillebror og kler på ham.
Er det en god morgen er vi kanskje ferdige til 0745. Da får ungene leke en ca 10min før vi tar på yttertøy.
kl 08.00 Storesøster sparker ivei til skolen. Dersom jeg skal jobbe hjemme går jeg opp i barnehagen med de to andre. Skal jeg på kontoret kjører jeg innom barnehagen på veien.
Dersom jeg har hjemmekontor hender det at jeg får satt på en maskin klær eller ryddet kjøkkenet før jeg begynner 08.30.
Skal jeg på kontoret så klarer jeg stort sett å være innenfor dørene til den tid.

Hva med din morgen?