Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-10, 16:42   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg skal ha, trur eg.
Men mamma påstår at den ikkje kan forsikrast, for den er så populært objekt for tjuveri at ingen forsikringsselskap vil ta på seg forsikringsansvar. Kan det stemme?

Joda den kan forsikres som alt annet. Ei venninne betaler 30,- kroner i måneden i forsikring, ei venninne av henne igjen gjør det samme og har blitt frastjålet telefonen 2 ganger og fått ny på forsikringen begge gangene.

Jeg har så lyst på at det nesten svartner for meg! Har ikke råd nå, men jeg vurderer å kjøpe meg en til jul, gave til meg selv. Har mest lyst på den hvite, men egentlig er det litt underordnet. Noe av det første jeg skal gjøre er å laste ned Jamie Oliver-applikasjonen! Samme med Matprat.