Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 22:43   #50
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårligste grøsser?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men hallo, dette er spøkelsesfilmer, ikke Dagsrevyen. Ikke så mye logikk å hente der, med andre ord (selv om jeg tror på slikt da). Men smaken er jo forskjellig da. Heldigvis har vi ikke så veldig ulik smak.

Hehe, godt vi er litt uenige og.
Jeg kan ikke for det, jeg klarer ikke å skru av logikken om det er aldri så mye spøkelser.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Husker en film fra da jeg var ung; American Gothic. Skikkelig B-film med noen som strandet på en øy der det bodde en merkelig familie. En mann og en dame som hadde to "barn", men disse viste seg å være gamle, men oppførte seg som småunger.

Noen som har sett den?

Oi, dette høres kjent ut. Jeg har glemt omtrent alt, men du trigget noe hos meg her.


Jeg husker forresten en til, men den var bra tror jeg. Class of ettellerannet. Men jeg husker ikke om det var grøsser eller hva det var, men den gjorde meg redd av en eller annen grunn.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat