Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 09:08   #162
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: True Blood sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Leste forresten at han som spilte/spiller Godric er dansk. Jeg la ikke merke til det da jeg så sesong 2.

Ah! Jeg reagerte på at Godric snakket dårlig svensk, og tenkte han var amerikaner. Men at han var dansk gjør det mye kulere.

Jeg må snakke litt om forrige episode jeg altså. Tror dere han er daywalker, han gærne som har kidnappet Tara? (Det var Kif som kommenterte det først, og nå har jeg sett episoden hvor han dukket opp første gang om igjen, og jovisst er han ute i dagslys! ) Og tror dere han kommer til å gjøre Tara til vampyrbrud? Og ikke minst - kommer Bill og Eric til å slå seg sammen mot han gærne Mississippi-kongen? Eric vil jo ha hevn for at foreldrene ble drept, og Bill for at de tok Sookie (akkurat det er vel Eric også pissed for).

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat