Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-07, 02:28   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en klager/sutrer?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Her er et eksempel på sutring som jeg ikke har noen forståelse for, som gjør meg : Jeg var engang på en berømt fjelltopp på Sri Lanka (Adam's Peak for de som er kjent). Gikk opp om natta for å se soloppgangen fra toppen. Da sola kom opp stod jeg der på toppen, helt fjetret, og så det mest fantastiske synet jeg har sett noengang. Ved siden av meg stod ei jente som ustanselig klagde og sutret over at hun var kald på beina (det er et buddhistisk tempel på toppen, så man må ta av skoene). Jeg tror kanskje hun hadde en like stor opplevelse som meg. Har en mistanke om at hun var av typen som syter og klager som en vane, en måte å snakke på. Men der og da kunne jeg pælmet henne utfor kanten, jeg kunne ikke fatte at det gikk an å klage i et så magisk øyeblikk.

Slike ting er det jeg klager over. Folk som klager.

Et knallbra eksempel på klaging som jeg også får utslett og blåmerker av!