Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-10, 15:12   #25
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er barnet ditt restauranttrent?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

I disse ferie- og reisetider:

1) Kan du ta med barnet ditt (barna dine) på restaurant uten skandale?

2) Hvor formell kan restauranten være?

3) Hva er ditt beste triks for å holde ungene rolige ved bordet så lenge at du får spist din egen mat?

Jeg tar imot tips med åpne armer.

1) Ja!

2) Formell, men ikke i ørtogfjørtirettersklassen. Både på grunn av andre gjester, lengden på måltidet og maten som serveres. Jeg hadde ikke digget det om noen tok med seg kidsa sine på Credo når jeg skal ut og kose meg med Rochermannen og tenker at det sikkert gjelder andre også

Jeg har dog vært på lunsj(til middag var det ikke lov med barn) på tostjerners Michellinrestaurant i Frankriket med to barn(ikke mine) og det gikk fint, men jeg tror ikke servitørene var overvettes begeistret. Men der kommer jo kultur inn i bildet også da. Franske barn er skikkelig restauranttrente og gjør lite ut av seg, norske barn er friere, kan man si

3) Ha med småbiler,en bok, sørger for å bestille noe mat jeg vet han liker, lover dessert etc. Siste "trick up my sleve" er å finne frem iPhone og streame"Rorri" eller "Mummi" fra You Tube. Også drøyer vi ikke ut besøkene i all evighet. Vi sørger for at ting serveres og det er måltid på gang når vi er på restauranten også drar vi ganske umiddelbart etter dessert og kaffe.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat