Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-10, 23:08   #17
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Det DM henviser til synes jeg er litt skremmende. Det er jo slik barna leker når de er i basseng. Mye plasking og mere under vann enn over vann. Men, man kan vel regne med at barna får klare symptomer ved sekundær drukning?

Nei, det er det de ikke gjør. Man kan visst bli litt tungpustet og få noen hosteanfall, men thats it. Derfor er det viktig å sjekke med lege om det mistenkes at de har slukt mye vann. Jeg tror nok ikke at vanlig lek i vann, hvorpå man svelger et par slurker her og der, kvalifiserer til "nesten drukning". For jeg har inntrykk at det er omtrent det som skal til, ellers så ville det jo vært direkte farlig å la barna bade.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat