Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 11:28   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bøker skal jeg lese i sommer?

Jeg måtte innom denne tråden igjen for å gjøre nye bestilliger fra biblioteket. Jeg har nå trålet meg gjennom det meste av Karin Slaughter, er i ferd med å lese True Tales of American Life, og The Yiddish Policeman's Union,The hungry tide og Moskeen ved siden av ligger på vent.

På biblioteket fant jeg også en novellesamling med Michael Chambon som redaktør (han som har skrevet Yiddish policemen...), men ulike historier av Steven King, Michael Crichton m.fl. til salgs for hele 5 kroner. Den var tydeligvis ikke så populær at den ble lånt ut noe særlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat