Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 21:01   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil skal vi kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Mercedes Vaneoen så veldig fin ut, Kokosbolle! Skyvedører høres veldig praktisk ut, og det var veldig god plass i baksetet. Det at en kan sette seg rett inn hørtes veldig herlig ut mtp. min bekkenløsning

Jupp, jeg er veldig fornøyd.

Det er overhodet ingen racerbil, men jeg liker å kjøre den.

Den er romslig, luftig og barna ser fint ut av store vinduer. Knerten sitter så godt i den og har oversikt over alt. I bilen til mannen (BMW 5-serie stasjonsvogn) sitter han lavt og ser nesten ikke over kanten til vinduet.

Jeg fikk nok en veldig god pris på min, men det dukker stadig opp noen på finn.no så det er bare å følge med. I følge mannen er det ikke noe vits å velge diesel-utgaven. Jeg har også webasto-varmer på min, det er gull verdt om vinteren.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat