Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-07, 13:27   #8
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har fått meg tørketrommel!

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Gratulerer med tørketrommel (og ny strømmregning). Jeg myker opp klærne i tørketrommelen 1/2 time, før de henges opp. Da blir de så myke og fine. Håndklærne blir ikke tørr i trommelen, selv om jeg bruker 1 time.


Ja, strømregninga tenker jeg ikke på akkurat nå. Har kjøpt meg en klasse B trommel... skulle ikke være så sinnsyk i forbrukt. Hadde lyst på en A klasse, men den var sinnsykt dyr i innkjøp. Men at det blir mer strømforbruk, det gjør det jo selvfølgelig... kosta ikke ei krone å henge de opp på stativ nei... annet enn svette fra meg da... hehe. Skal nok overleve det...

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat