Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-07, 00:02   #1
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Foreldrekjøring

Jeg har vært på foreldremøte i dag og da ble det med foreldrekjøring tatt opp.
FOreldrekjøring i forbindelse med noe som er i skolens regi er ikke lengre lov.
Dette fordi en "gubbe" på EIdsvoll tror jeg det var klagde vel og lenge om dette til RB (Romerikes Blad.)
HUsker jeg leste sutrereportasjen om han, men at det skulle få sånne konsekvenser var jeg faktisk ikke klar over.
I skolen i dag er det vel en god del andre ting man bør ta tak i en at noen foreldre stiller opp og kjører når ungene skal på noe.

Tror jammen jeg får se om jeg finner igjen den artikkelen i RB.

Grunnen til at dette ble tatt opp er at hvert år siden 4 klasse (går i 7. nå) har klassen til eldstemann dratt på overnattingstur. Da har noe av foreldrene kjørt de. Dette går da ikke lengre..........
Man kan kjøre sitt eget barn, men samkjøring er da ikke lov (kjempepraktisk.. og miljøvennlig...)
Så nå må dt finnes npen gode løsninger da. Ugene kunne sykle da og foreldrene kjøre etter med baggasjen......
Er det mulig sier jeg bare.