Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-10, 18:32   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "fyldig" bedre enn "tjukk"?

Jeg er oppvokst med "tjukk", og bruker det om meg selv. (Jeg har fått med meg at det å kalle andre for "tjukke" er som å omtale folk som "han negeren".)

Jeg er overvektig og for meg å kalle meg selv fyldig ... Det stemmer rett og slett ikke, det er som om mannen min skulle kalt meg for "sin hustru". Jeg kan skrive overvektig, men i dagligtale synes jeg at jeg er tjukk. Personlig har jeg ingen negative forbindelser med det ordet, men Feit, det er et grusomt ord det!! Feit er slik man sier når man vil håne noen, snakke negativt om dem. Ja, et ord som gir meg indre frysninger.

Sist redigert av him : 20-06-10 kl 18:32. Årsak: Flyttet en "
him er ikke aktiv   Svar med sitat