Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-10, 11:32   #3
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Krisehjelp i Visma trengs ASAP

Ja, det er regnskap(drev med bilagsregistrering). Tusen takk for forklaring, Gerbera :-) Har så lite tilganger her for vi arbeider på en noe begrenset versjon gjennom skolen, er så mange ting som er satt opp slik at kun administrator kan rette på det.

Fikk en melding av en av mine medstudenter som hadde akkurat samme problemet tidligere i dag, så jeg trakk konklusjonen om at problemet lå hos skolen. Jeg tok affære, fant nummeret til admin. dir og sendte en SMS(her går vi rett til toppen med engang) og han fikk tak i teknisk support. Hadde ikke vært holdbart å måtte vente helt til i morgen når eksamen tross alt skal leveres(pluss at vi faktisk betaler for dette og da forventer jeg teknisk support på eksamen). Så jeg fikk telefon for fem minutter siden om at problemet var blitt løst

Nå føler jeg meg 10 kg lettere.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat