Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-10, 16:11   #243
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soaked chocolate cake (verdens beste sjokoladekake)

Jeg hadde denne med på jobb i dag. Kollegene var helt ville i blikket og spurte etter oppskriften. Jeg stekte kaken altfor kort i går kveld, og glasuren ble altfor tynn. Resultat: kaken har ALDRI vært så god!! Så det skal jeg gjøre heretter. Steke den 5 minutter kortere, den virker ganske rå inni men sånn skal den være. Så ha på glasuren, som er varm og litt tynnere enn vanlig (ganske rennende, faktisk) og la det synke godt inn i alle hull i kaken. Må maltraktere den skikkelig med gaffel altså, her nytter det ikke med en prikk her og der. Kaken skal se STYGG ut på toppen av alle de tette hullene!!!
Og så skal den stå og "sette seg" natten over i kjøleskapet, før man skjærer den i små firkanter og serverer den romtemperert.