Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-10, 09:52   #120
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere hva dere laget på skolekjøkkenet?

Vi laget en god del gjærbakst. Klippekrans, osterundstykker og stilen der. Ellers så husker jeg kjøttsuppe, torsk i karrysaus (den var god) fæl risotto (oppvokst med god risotto fra min mors kjøkken) appelsinfromasj (den var god), pizza med middagspølse, spaghetti med farsedeig, seibiff...

Jeg husker ikke så godt maten, men husker godt læreren.
Sitat fisefin lærer: "Her lukter døden og grønne erter - er det noen som har prumpet?" Vi var en gjeng trønderfjortiser og brukte uttrykket for alt det var verd

- Bestikk og glass ble forøvrig kokt, lagt i skyllevann og så ble de dampet i kasserolle. Oppvaskmasin kom til skolen da jeg gikk i 9. Mener jeg hadde heimkunnskap da og jeg - men stemmer det, mon tro?