Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-10, 23:19   #111
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husker dere hva dere laget på skolekjøkkenet?

Vi hadde husstellærer av den "gamle skolen". Det var ikke oppskrifter ala "Fra boller til burritos" der, nei. Det eneste matretten jeg husker fiskeburgere fulle av bein. :urk:

Jeg har aldri likt å lage mat og det ble ikke noe bedre av at jeg ble satt på gruppe med to slaurer. Jeg var jo snill pike så selvsagt ble jeg (da og ellers) brukt som buffer.

Det var ingen av oss som likte noe av maten som ble laget. Vi måtte jo spise den og hadde i friminuttet før stappet innpå med godteri etc for å bli så mette at vi bare orket litt.

Sist redigert av Éowyn : 06-06-10 kl 23:28.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat