Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-07, 21:00   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg har ikke vært syk eller sykmeldt etter tilbakekomst, nei. Men jeg har gått tilbake med ammefri i en periode, det hjelper jo.

Første gangen begynte jeg i en ny jobb som var mye mindre krevende enn den jeg hadde før jeg fikk barn. Jeg syns jo jeg levde DEN luksustilværelsen som hadde hentet i barnehagen, laget middag, spist, lekt og kost og stelt og lest og sunget og lagt barn, dratt på trening og trent spinning, og likevel var ikke klokka 9 engang! Det var den tiden jeg gjerne dro hjem fra jobb før barn. På en god dag....

Andre gangen syns jeg det var vanskelig å komme skikkelig i gang etter permisjonen. På den ene siden hadde det skjedd masse mens jeg var borte, og som jeg liksom ikke hadde fått med meg helt, og noen ting var helt som før. Men da jeg begynte i ny jobb kom piffen tilbake.