Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-10, 10:35   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fremmed svettelukt i ny kjole

I går brukte jeg min nye fine silkekjole fra Boden da jeg var ute og spiste middag med venninner. Følte meg riktig fin med matchende lysegrønne øredobber og nye sandaler. Men etter få minutter kjente jeg en skarp svettelukt, og - den kom fra meg. Eller rettere sagt fra kjolen min. Jeg var helt nydusjet og hadde deo på, og luktet ingen ting selv. Jeg er velsignet med veldig lite kroppslukt og lukter aldri svette på den måten, det har kanskje skjedd et par ganger når jeg har vært ordentlig syk med feber.
Denne lukten satt helt tydelig i kjolen, og plaget meg hele kvelden.

Da jeg prøvde kjolen i butikken merket jeg det ikke, men kroppsvarmen må ha aktivert lukten. Kjolen så ellers ny og fin ut med merkelappene på, men jeg har vondt for å tro at den lukten kan ha satt seg så godt bare under prøving? Jeg tipper vel at noen har brukt den en kveld og satt på lappene igjen og returnert den.

Det er jo også vanskelig for meg å returnere kjolen på dette grunnlaget; Boden kan jo ikke vite at det ikke er min lukt som er i den. Æsj. Anledningen jeg egentlig kjøpte den til er i morgen, og jeg har kjøpt tilbehør og ville gjerne bruke den. Så nå er den gnidd inn med såpe og i vaskemaskinen. Men siden det er en silkekjole så kan den jo ikke akkurat kokes heller.

Er det andre som har opplevd at nye klær lukter andres svette?

Sist redigert av Filifjonka : 05-06-10 kl 10:53.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat