Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-10, 11:29   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?

Jeg har lest Erlend Loes anmeldelse av "Sex and the City 2" i aftenposten. Filmen slaktes helt fullstendig. Anmeldelsen er i tillegg veldig kort.

Jeg koste meg med den forrige filmen. Det var ingen kvalitetsfilm, men jeg synes nevrotiske damer, bryllupsnerver og litt glam var god underholdning. Jeg hadde også tenkt å se 2'ern.

I anmeldelsen står det overhodet ingenting om hva Erlend Loe syntes om den forrige filmen og han innrømmer at han nok ikke er i målgruppen. Burde ikke slike filmer anmeldes av noen som kanskje kunne finne på å ha bittelitt interesse for den typen film? En slik anmeldelse ville gitt meg mer informasjon enn Loes anmeldelse gjør.

Har du forresten tenkt til å se filmen?