Sv: Tale til bruden....hjelp
Jeg sa noe, om jeg må si det selv, som var veldig flott til min svigerinne da jeg var forlover. Alle gjestene satt og sippet. Here it goes:
Sitat:
Brud, vennligst snu deg mot brudgommen, hold hendene hans med handflaten opp, slik at du kan se hvilken gave de er til deg.
Brud og brudgom står med ansiktet mot hverandre, og hans oppvendte hender hviler i hennes.
Dette er hendene, unge, sterke og vibrerende av kjærlighet, som holder din på din bryllupsdag mens han lover å elske deg alle dagene i sitt liv.
Dette er hendene du vil presse mot din mage i forventende glede, inntil han også føler sitt barn røre seg inni deg.
Dette er hendene som ser så store og klumpete ut, og likevel vil være så varsomme når han holder deres barn for første gang.
Dette er hendene som vil arbeide lange dager for deg og din nye familie.
Dette er hendene som vil elske deg lidenskapelig og verne om deg gjennom livet og livslang lykke.
Dette er hendene som talløse ganger vil tørke tårene fra dine øyne, tårer av sorg og tårer av glede.
Dette er hendene som vil trøste deg i sykdom, og holde deg når redsel eller sorg gnager ditt sinn.
Dette er hendene som varsomt vil løfte din hake og stryke ditt kinn når de løfter ditt ansikt for å se ham i øynene; øyne som er fyllt av hans totale og overveldende kjærlighet og attrå for deg.
|