Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Opprinnelig lagt inn av MRB, her.
Justisministeren må også komme på banen! Sykehusene er ikke alene om dette, mange andre er også med på dette fordi de skal spare penger. Men, det er en ting jeg ikke forstår her hvorfor SSE står frem med fullt navn, han viser til og med bilde av seg selv og sitt barn. Er han PR-kåt? Jeg leste om hans barn og det ser ut til at alt går bra med barnet. Barnet har en enkel hjertefeil, men han lager en stor sak av det.
Etter en grundigere gjennomlesing av ditt innlegg og påfølgende svar fra MADCOW må jeg bare bryte inn med ett par observasjoner, som forøvrig er belyst tidligere - men ikke konkretisert.
Du skriver ditt innlegg, #195, den 25.05, kl.22:46.
*Innlegg #209, kl.23:06
MADCOW følger opp med svar, er det deg eller en av de andre i 'styret'?
Her prøver du på avskyelig vis å skremme meg og min familie ved å si at hjertebarnsforeldre i samme situasjon som meg og min familie har mistet sine barn når de er blitt større.
*Innlegg #210, kl.23:07
MRB har lest om en far som frontet en sak slik som meg, blablabla - og vrenger mine tidligere utsagn i form av å gi uttrykk for at jeg har påstått at hjertebarnsforeldre kontakter meg framfor helsevesenet når de er i tvil... hørt sånn tullprat...
*Innlegg #211, kl.23:11
MADCOW fortsetter å arrangere diskusjonen med MRB og gir uttrykk for at jeg og MRB ikke trenger å være enige. Jeg beskyldes for å angripe foreldrene og de får avslutter med å vise til en eller annen legetabbe som visstnok er belyst på Canal 5....
*Innlegg #212, kl.23:11 (samme tidspunkt!)
MRB har høyst sannsynlig rukket å limt inn et ferdig svar hvor vedkommende selvfølgelig kjenner til den samme saka og må legge litt margarin mellom flesket som MADCOW har forsøkt å krydre etter beste evne...
Og slik fortsetter man bl.a. i innlegg #214, kl.23:14, innlegg #215, kl.23:15 innlegg #216, kl.23:16 osv.
Fortsetter man å ta seg tid til å sjekke responstiden på innlegg som heller for det MRB og MADCOW mener om denne saka tør jeg påstå at wolfmother også har en finger med i spillet her. Ref. innlegg #225 og innlegg 226# som begge er postet kl.23:22).
Slik jeg ser det er det ikke annet enn åpenbart at korrespondansen mellom MRB, MADCOW og wolfmother er arrangert dem imellom.
FORKASTELIG!