Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 22:41   #91
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Ellers så skulle det vel holde å vaske hvitt og kulørt for seg selv Greier bare ikke å se hvorfor lyserosa og mørkerosa ikke skal kunne gå i samme maskin:supersjuske:

Nei, det klarer jeg virkelig ikke å skjønne, her går rosa, røde, gule, orange, lilla klær i samme maskin og foreløpig så har det aldri vært noe uhell. Det skjer at jeg vasker nytt tøy i ovenstående farger for seg sammen med en klut eller noe bare for å være sikker på om de farger eller ikke.

Om jeg har veldig skittent tøy, f.eks. barnetøy, men da snakker jeg om veldig skittent, så kan det skje at jeg tar en forvask først uten vaskemiddel for å skylle av tøyet før hovedvasken.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat