Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-10, 13:58   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehager vs sykehjem eller gamlehager

Vel, det har vært et mildt sagt hett tema i min familie og man kan jo faktisk ikke tvinge noen til å flytte bare fordi det passer bedre for de andre. Samtidig får man, ikke her i hvert fall, plass i servicebolig med mindre man trenger det.
Vi har vært gjennom krigen både for å komme fra eget hjem til servicebolig og fra servicebolig til sykehjem. Begge deler har vært høyst nødvendig, men det er likevel veldig tøft å tvinge de gamle til å flytte på seg.


(Digresjon: Jeg har truet min mor med at hun, mens hun fortsatt er nogelunde tilsnakkendes, skal skrive under på at hun skal flytte før det blir for jævlig. Og jeg mener det. Mye kunne vært spart, i vår familie, om man hadde bragt temaet på bane en smule tidligere.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat