Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-07, 12:40   #10
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.077
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som har kjøkkenhage?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Men tenk OM det hadde gått! Det hadde jo vært så kult!

Åh, nå gleder jeg meg vanvittig til våren kommer. Oi oi oi! Det finnes ikke noe bedre enn å sitte i hagen med hendene nedi jorda.

Enig i det. Hadde blitt SUPERoverrasket hvis jeg tittet ut og så et appelsintre i full blomst hos min nabo iallfall.
Jeg har forresten en søster som har en avocadoplante inne, men det har ennå ikke dukket opp noen avocadoer på det.

Nå fikk jeg veldig lyst på kjøkkenhage. Kunne jo uansett være moro for S på 2 år. Kanskje jeg kan grave opp en liten flekk med plass for noen gulrøtter og krydderplanter iallfall. Eller anlegge noe på verandaen...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat