Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-10, 18:24   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Speilreflekskamera til meg

Det kommer litt an på hvilken type kamerabruker du er tror jeg.

Svogeren min ble av fotogærne venner anbefalt et spinndyrt Nikon. Han sier at han heller burde kjøpt seg en billigere modell siden han aldri kommer til å bruke det han betaler mye ekstra for.

En sånn type er nok jeg også. Vi havnet på en 500D og bruker fremdeles bare kit-objektivet. Foto kommer aldri til å bli en hobby for min del.

For andre så er det sikkert kjempedumt å kjøpe en billig modell fordi foto lett kan bli en lidenskap og fordi de ser at de trenger alt av finesser som dyre kamera har.

Noen av de største fotonerdene jeg kjenner har dyre kamera og svimlende dyre objektiver. Til deres bruk forstår jeg at de har det.

Bruken er så veldig forskjellig og det er interesser også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat