Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-10, 11:22   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Speilreflekskamera til meg

Jeg ville gått for 450D framfor 1000D i alle fall. Jeg har selv et 400D og er veldig fornøyd. Jeg har investert i et bedre objektiv enn kit-objektivet (som omtrent aldri blir brukt mer), og kommer til å kjøpe fler etter hvert som jeg får spart opp litt penger.
Ja, og så vil jeg anbefale fotokurs på det varmeste, hvis du ikke har noe erfaring med speilrefleks fra før. Det er så mye morsommere å ta bilder nå når jeg kan bruke de manuelle innstillingene, samtidig får jeg utnyttet mulighetene ved kameraet mye bedre. Tidligere brukte jeg kun automatinnstillingene, og da kunne jeg like gjerne hatt et kompaktkamera føler jeg.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat