Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-07, 15:02   #12
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matvarebutikk med dårlige rutiner

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det mattilsynet som har ansvar for dette?

Joda, men de er søren ikke helt gode der heller. I 2002 - da poden var liten baby tok jeg kontakt pga den lokale Menybutikken pga at de ikke fjernet en babygrøt fra Småfolk som Tine hadde tilbakekalt. Jeg hadde da sagt fra i butikken opptil flere ganger og til Tine uten hell. Det var funnet gluten i den og den skulle være glutenfri. I tillegg har de også stadig varer som har gått ut på dato, men ikke i en slik grad hovedinnlegger forteller om.

Dette var like etter at Meny hadde fått solid med pepper, bl.a i mediene pga noen gamle kyllinger og kjøttdeig om jeg ikke husker helt feil.

Svaret jeg fikk fra Mattilsynet da jeg ringte var som følger: Meny har fått så mye negativ omtale i det siste så dette gjør vi ikke noe med. (Eller noe i den duren.)

Jøss da! Heia Mattilsynet.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat