Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-07, 15:59   #103
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Jeg drikker gjerne et glass øl eller vin til mat eller kos i helgene. Ikke hver helg tror jeg. Så hender det at jeg og de jeg bruker å klatre med tar en øl etter klatring (som foregår på tirsdag eller torsdag). Sånn for å veie opp liksom Men det er selvfølgelig heller ikke hver gang.

Jeg drikker meg aldri full (lengre ), det vil si jeg kan drikke en del i festlige sammenhenger, men må alltid passe på for jeg tåler alkohol veldig dårlig og blir så veldig syk dagen etterpå. Slitsomt å være fyllesjuk med småtroll i huset. Dessuten er jeg verdens største kontrollfreak og hater å miste styringa.

Drinker, coctails, rusbrus, hetvin eller annet søtt dikker jeg aldri, for det liker jeg ikke. Av sterkere ting liker jeg bare brunt, som whisky (det må være maltwhisky, og helst med mest mulig røyk og gørr ), cognac og akevitt, men de to første får jeg hodepine av. Den tredje drikkes til julemat eller på fjelltur. Som regel.

Jeg innbiller meg jeg har et sunt og avslappet forhold til alkohol.