Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-10, 14:43   #39
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva er egentlig problemet? Får du montert den til pc? Har du fulgt oppskriften og valgt hva slags telefon du skal synke fra og fått hentet dataene fra denne og til SE-kontoen din, men får det ikke derfra og ned?

Problemet er egentlig ikke veldig stort nå. Jeg har fått lastet ned en oppdatering, og montert telefonen til pc, og fått i orden at jeg kan sende mms. Men jeg får ikke innstallert så jeg kan motta og sende mail, ikke finnes det en oppdatering på mailoppsett til online på SE sine sider. Når jeg prater med support, kan de bare gi meg en ordrett kopi av brukerveiledningen som ligger på nett, og den har jeg allerede fulgt. Jeg må legge inn alle opplysninger om mailkontoen manuelt, men selv om jeg legger inn alt, og det er riktig, så kan den ikke logge på. Den vil heller ikke synkronisere seg mot bluetooth i bilen, og det er et must, da jeg bruker bilens bluetooth, som handsfree.

Jeg har ingen telefon å overføre fra, da den jeg hadde ble stjålet, men på min gamle, gamle telefon, som jeg har brukt noen dager, hadde jeg heldigvis lagret kontaktene på telefonen i tillegg til i simkortet. Så jeg fikk overført kontaktene, via simkortet.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat