Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-10, 13:54   #50
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Her har vi hatt gaveåpning i fred og ro ved at alle gjestene sitter i ring og vi snurrer en flaske.
Jeg syntes det var helt genialt - fokus på den som gav gaven, og tid til å takke ordentlig. Fokus på gavene må det jo bare være - jeg synes faktisk det er ganske stusselig i barnedåp og bryllup, jeg - og jeg er voksen. Barn må få lov til å se at det de gir bort blir lagt merke til og satt pris på.

(for veloppdragne barn setter selvfølgelig pris på alt )

Hva tenker du på da?
Jeg elsker å gå titte på alt det flotte brudeparet/dåpsbarnet/konfirmanten har fått og lese de koselige kortene. Men det er kanskje ikke gavebord du tenker på?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat