Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-10, 20:25   #3
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)

Jeg lurer på om de menneskene som deltar der burde beskyttes mot seg selv

Tv-kanalen gjør alt for å bygge opp under fordommer mot svenskehandlere. Jeg bor like inntil svenskegrensa og er ofte over og handler. Jeg ser mye rart der ja, men ikke så ekstremt....

Ei jeg kjente en gang bodde der en periode og hun gremmet seg veldig og var flau på nordmenns vegne. En periode var det nok in blant Bærumspensjonister (jada nå er jeg fordomsfull ) å reise til Sverige. De var skikkelig nedlatende mot butikkpersonalet på det lokale bakeriet, og de okkuperte kjøttdisken når de skulle ha noe der. De sperret hele disken til de hadde bestemt seg for hvilken kjøttpakke de skulle ha, og sååå kunne vi andre komme fram til disken.

Det var bare litt av det jeg så.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat