Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 12:04   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fastlege - krevende jobb?

Spørs jo veldig på hva man sammenligner med, men ja, å være lege anser jeg som langt mer krevende enn mange andre jobber. Lege generelt, fastlege eller ei.

Jeg pleier trøste meg med "jaja, om jeg gjør noe galt, så er det bare tall, vi kan alltids tilbakeføre og prøve på nytt neste måned, det er ville vært verre om jeg var lege. Det er ingen som dør om jeg har en differanse i regnskapet"

Det er noe med det der med ansvaret for andre menneskers liv i ytterste konsekvens... det anser jeg som langt mer krevende enn mye annet man kan finne på i livet. Hvorvidt det er krevende, gitt at man uansett er lege, har jeg for lite innsikt i uliek legestillingers realitet til å kunne ha en formening om.