Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 10:37   #23
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å lese tegneserier ...

Snurre Sprett.

Vi leser masse tegneserier hos oss, alle tre. Så det synes jeg er helt naturlig. Jeg leser til og med gamle Tuppen & Lillemor hver gang jeg er på besøk hos foreldrene mine. (Men akkurat det ville jeg nok ikke gjort på t-banen.) Fables leses av de fleste jeg kjenner, og Agent X9 kjøpes fast. Mannen er også ihuga Asterix-fan, men jeg kan ikke fransk og får ikke vært med på den dilla. Å skamme seg over en mann som leser Donald var bare sørgelig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat